okmode

مجله مد و استایل

okmode

مجله مد و استایل

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سایت اوکی مد در مقاله قرار ملاقات اول و نکات آن راجع به : 
در اولین قرار ملاقات باید چطور رفتار کرد ؟ چگونه در اولین قرار ملاقات طرف مقابل را جذب خود کنیم ؟ در اولین قرار ملاقات چه تیپ و ظاهری داشته باشیم ؟ چگونه زنی دوست داشتنی به نظر برسم ؟ مردان،عاشق چه زن هایی می شوند ؟ مردان در مقابل چه زن هایی هوش و حواس ندارند ؟ مردان خشن به دنبال چه زن هایی هستند ؟ چگونه تشخیص دهیم شخص مورد ملاقات عاشق ما شده یا نه ؟ عادات اشتباه در اولین قرار ملاقات . مردان عاشق را بشناسید  و... توضیح داده

قسمتی از این مقاله رو قرار میدم برای خوندن بیشتر به سایت اوکی مد مراجعه کنید .

 

نکاتی که در اولین قرار ملاقات باید رعایت کرد :

توجه شود که اولین قرار ملاقات در شروع یک رابطه بسیار مهم است .
مردان اول جذب ظاهر زنان می شوند.

چروک لباس ، آدامس جویدن ، آرایش غلیظ ، کفش های کهنه ، حالت به بدن ،عطر زیاد ،عدم تماس چشمی ، هندزفری ،توجه بیش از حد به ظاهر خود ، بوی بد دهان ، ناخن های کثیف.

در اولین قرار ملاقات سعی کنیم کاری نکنیم که بخواهیم بعدش عذرخواهی کنیم ،عذرخواهی کردن شاید به نظر مؤدبانه بیاد اما زیادیش شکوه و جلوه خانم از دست میره .

یکی از بزرگترین اشتباهات ما در ارتباطات ،این هست که گوش نمیدیم که متوجه بشیم ،بلکه گوش میدیم که جواب بدیم.

کمی رمز و راز چاشنی خوبی برای قرارهای آشنایی است .وقتی طرف مقابل نمی داند شما از او خوشتان آمده یا نه ، بیشتر جذبتان می شود.

در اولین قرار ملاقات ، اینکه در مورد میزان درآمدتان و میزان سرمایه تان حرف بزنید یا درباره‌ی اینکه اتومبیل یا لباس یا گوشواره های جدیدتان چقدر می‌ارزد یا حقوقتان افزایش پیدا کرده است با کلاس نیست .

تقریباً برای هر زنی پیش آمده است که اگر لهجه خاصی داشته باشد .از بابته آن خجالت زده باشد .خبر خوب اینکه مردها لهجه ی یک زن را دوست دارند و لهجه خاص او برایش جذاب هم هست .

مردها هر چقدر هم امروزی باشند عاشق زنانی می شوند که به آنها احتیاج داشته باشند ،مردها دوست دارند نیازهای زن را برآورده کنند و این به آن ها حس قدرت می بخشد .

زنان جذاب ،به خوبی می دانند که مردان نیاز به تحسین دارند ، بنابراین به آنان نشان می دهند که ریاستشان را باور دارند و هوش ،ذکاوت و قدرتشان را همواره تحسین می کنند .

بوی خوش در اولین قرار ملاقات بسیار مهم است ، بهترین جا برای اسپری کردن عطر موهای شما هستند .به دلیل وجود چربی در پوست سر ،رایحه را به مدت بیشتری نگه می دارد و می تواند میزان عطر بیشتری را از شما به جا بگذارد
مردان بوی خوش زن را دوست دارند ! من در مورد عطر سیصد هزار تومنی شما صحبت نمی کنم بلکه بوی شیرین ، واقعی و اصیل که از یک خانم برمی خیزد ،مردان این بو را دوست دارند .
بوی فریبنده و برانگیزنده عطری عالی ،حسی از جذابیت و فریبندگی و مرموز بودن را به شما می بخشد . این عطر باعث می شود که فردی که آن بو را کرده است بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصیت شما را بداند .

منبع :    http://okmode.net/appointment/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی