okmode

مجله مد و استایل

okmode

مجله مد و استایل

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سایت اوکی مد مقاله ای رو در زمینه لباس هایی که باید توی کمد داشته باشید منتشر کرده و اینکه چه نکاتی را راجع به این لباس ها باید رعایت کرد شما را راهنمایی می‌کند.چه بخواهید چه نخواهید لباس در روابط اجتماعی شما تأثیرگذار است ،بنابراین سعی کنید آگاهانه لباس بپوشید .
من تو این مطلب قسمتی از این مقاله رو قرار میدم ، برای خوندن ادامه مطلب به سایت اوکی مد مراجعه کنید .
 

 

لباس هایی که باید توی کمدتان داشته باشید :

تاپ و شومیز سفید :
یک تاپ یا شومیز سفید جزو تیکه‌هایی است که باید توی کمدتان داشته باشید .این پیراهن رو میشه به راحتی با هر مدل شلوار یا دامنی ست کرد و ترکیب های رسمی و غیررسمی باهاش ساخت.شومیز سفید را می‌توانید با شلوار جین زنانه و یا دامن مدادی بپوشید و در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارید .

لباس

لباس به رنگ سفید :
از لباس به رنگ سفید زیاد استفاده کنید ،سفید سلیقه‌ای ناب و احساسی خالص را نشان می دهد ،به همین دلیل است که لباس عروس سفید است .بلوز سفید و تمیز همیشه ما را با طراوت نشان می دهد و تقریباً با همه چیز می آید ،می‌توانید آن را با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند بپوشید و یا با شلوار جین بپوشید .می‌توان گفت تیشرت سفید کاربردی ترین لباسی است که شما در اختیار دارید استایل ساده تابستانی با هر چیزی هماهنگ می شود و خوب به نظر می رسد .اگر لباس شما سفید است ،لباس‌زیری با رنگ پوست انتخاب کنید ،پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث می شود سالم و سرحال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیایید .

لباس

لباس یقه هفت :
لباس یقه هفت یکی از یقه هایی است که برای لباس های شب مناسب و زیباست .اگر گردنبند خاص و زیبایی دارید که می خواهید در مهمانی بدرخشد از این نوع یقه استفاده کنید .

لباس


منبع : http://okmode.net/dress/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی