okmode

مجله مد و استایل

okmode

مجله مد و استایل

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سایت اوکی مد در این مطلب به پرسش هایی همچون : چه نوع ریشی برای مرد ازنظر خانم ها جذاب تر است؟ رنگ‌ها و لباس‌های موردعلاقه یک مرد جذاب چیست؟ تیپ و استایل مناسب برای مردان در مراسم رسمی چیست؟  مهم‌ترین عوامل ظاهری یک مرد جذاب .خانم ها عاشق چه مردهایی می‌شوند؟ نکاتی که مردان کت پوش باید رعایت کنند . تأثیر داشتن سیبیل در مردان، از چند رنگ و اکسسوری در استایل خود می توان استفاده کرد؟ و…پاسخ داده است 

برای خوندن کامل مقاله به سایت اوکی مد مراجعه کنید . در این مطلب بخشی از این مقاله رو قرار میدم .

مرد جذاب از دید زنان :

بدون شک یکی از مهم‌ترین فاکتورها در جذابیت مردان اعتمادبه‌نفس است. اما کمی رسیدگی به استایل و ظاهر و انتخاب درست کمد لباس نه‌تنها ضرری ندارد بلکه باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید. در این مقاله باهم به 35 نکته‌ای که می‌تواند در روابط عمومی و جذابیت شما تأثیر داشته باشد، نگاهی می‌کنیم. این نکات تنها حدس و گمان نیست بلکه مواردی است که می‌تواند ظاهر شمارا برای خانم‌ها تأثیرگذارتر کند. همانطور که ظاهر یک کتاب و عنوان آن، اولین اثر را برای برداشتن و حتی خریدن آن می‌گذارد، یک استایل خوب نیز می‌تواند در اولین نظر تأثیر زیادی داشته باشد.

1- ته ریش

تحقیقات نشان داده که خانم ها مردهایی که ته ریش ‌دارند را جذاب‌تر از بقیه می‌دانند .بنابراین اگر علاقه‌ای هم ندارید بد نیست که هر از گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را ببینید .

2-کت و شلوار

یک کت و شلوار خوش دوخت مشکی ساده برای یک مرد جذاب همیشه برازنده خواهد بود چون علاوه بر سادگی و متانت همه ویژگی های لازم برای حاضر شدن در مراسم رسمی و قرار های بسیار مهم کاری را یکجا دارد. بسته به نوع کار شما شاید تقریباً هر روز از کت‌وشلوار استفاده کنید یا هیچ‌وقت به سراغ آن نروید. به هرحال در هر کجای این طیف قرار بگیرید، خانم‌ها به این نکته توجه می‌کنند که شما در رسمی‌ترین حالتتان از چه استایلی استفاده می‌کنید. توجه داشته باشید اگر کت‌وشلوارتان سایز بدنتان نباشد، قطعاً نیاز به یک دست کت‌وشلوار جدید دارید.
طبق آمار خانم ها به مردانی که لباس رسمی می پوشند سه برابر بیشتر از مردانی که لباس غیر رسمی می پوشند جذب می شوند.

 

3– یکی از نکاتی که مرد ها در استایل هایشان باید به آن توجه کنند این است که هرگز بیشتر از 3 اکسسوری و همینطور بیشتر از 3 رنگ در استایل خود استفاده نکنند .

منبع :   http://okmode.net/man/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی